• Reklamować można towar wadliwy. Wadą może być  uszkodzenie kupionej rzeczy lub tower nie zgodny z zamówieniem. W ramach reklamacji możesz ubiegać się o naprawę , wymianę przedmiotu lub zwrot pieniędzy jeśli wymiana lub naprawa jest niemożliwa.
  • Zwrot produktu ma natomiast miejsce w sytuacji, gdy oddajesz rzecz nieposiadającą wad, lecz taką, której z jakichś przyczyn nie chcesz jednak nabywać. Sprzedawca zwraca ci wówczas pieniądze, które zapłaciłeś za niechciany towar.Zwrotowi może podlegać cześć zamówienia.
  • W wyżej wymienionych przypadkach należy skontaktować się z obsługą sklepu, w celu uzyskania adresu na który należy odesłać towar.

CHCESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT? NIE MA PROBLEMU!

  • Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 DNI od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży)
  • Termin ZWROTU PŁATNOŚCI może wynieść od 5 DO 14 DNI  na zasadach określonych w przepisach prawa.
  • Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku.