- Reklamować można towar wadliwy. Wadą może być uszkodzenie kupionej rzeczy lub tower nie zgodny z zamówieniem. W ramach reklamacji możesz ubiegać się o naprawę , wymianę przedmiotu lub zwrot pieniędzy jeśli wymiana lub naprawa jest niemożliwa.
- Zwrot produktu ma natomiast miejsce w sytuacji, gdy oddajesz rzecz nieposiadającą wad, lecz taką, której z jakichś przyczyn nie chcesz jednak nabywać. Sprzedawca zwraca ci wówczas pieniądze, które zapłaciłeś za niechciany towar.Zwrotowi może podlegać cześć zamówienia.
- W wyżej wymienionych przypadkach należy skontaktować się z obsługą sklepu, w celu uzyskania adresu na który należy odesłać towar.
CHCESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT? NIE MA PROBLEMU!
- Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 DNI od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży)
- Termin ZWROTU PŁATNOŚCI może wynieść od 5 DO 14 DNI na zasadach określonych w przepisach prawa.
- Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i podasz nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku.